Pagina's

maandag 15 oktober 2012

Ik ben naar Firstlook 2012 geweest ☺


Hallo Allemaal!

Wat jullie van mij nog niet weten is dat ik game. Daarom ben ik zondag  7 oktober naar Utrecht afgereisd om Firstlook 2012 te bezoeken. Firstlook is de grootste game beurs van Nederland en ook de enige. Nu was ik daar samen met mijn vriend als V.I.P en hadden we dus 2 uur eerder toegang dan de mensen met een normal ticket. De V.I.P ticket was ook zeker wel nodig want voor sommige spellen was er gewoon 2,5 uur wachttijd en in sommige gevallen nog langer.

We zijn dus zondag ochtend vroeg in Assen op de trein gestapt om vervolgens om 10.40 aan te komen in Utrecht. Vanaf het station is het 15 minuutjes lopen naar de jaarbeurs waar wij dus zo iedereen voorbij zijn gelopen omdat wij dus die V.I.P tickets hadden. (Lucky us) Ze hebben flink uitgepakt qua stands. Nu was ik naar een aantal games enorm nieuwschierig. De eerste stand die we bezochten was Medal of Honor Warfighter. Super leuke game, alleen jammer dat bijna alle games op de beurs op een X-box of op een Playstation was. Voor ons een groot probleem want wij spelen alleen games op de PC en kunnen beiden niet omgaan met controllers.(2 thumbsticks dan. De rest gaat uiteraard prima) We werden tijdens deze game nog snel geintervieuwd door iemand van Gamekings een programma van MTV en was dus live te zien op internet (zat mijn haar en make up goed?).



Vervolgens zijn we naar de Wii-U stand geweest en hebben 10 minuten op deze leuke nieuwe console kunnen spelen. Het idee achter de Wii-U is dat ze meer interactie willen hebben als je met een vriend, vriendin, broer, zus of met iemand anders speelt. Dat is goed gelukt toch blijf ik van mening dat deze console meer voor kinderen is en bij mij waarnschijnlijk snel stof hapt.



Na deze game hebben we even snel wat gegeten en gingen we verder maar helaas was het al 12.00 geweest en kwamen alle andere mensen met een gewone kaart ook binnen stromen.

We zijn toen snel in de rij gaan staan voor World of Warplanes. Een super leuke game met oorlog vliegtuigen die gelukkig en alleen op de pc speelbaar was. Het leuke van deze games is dat hij binnenkort voor iedereen GRATIS speelbaar is. Wat voor mij nog leuker is is dat ik hem al kan spelen want toen ik stopte kreeg ik een leuke goodie bag mee met daarin een shirt en een gamecode zodat ik de game al kan spelen. Dit ga ik ook zeker doen want het was echt een hele vette game en het feit dat het spel gratis is maakt het nog leuker. Ik heb geen idee of je alles gratis kan spelen of dat je zoals bij Microsoft Flight extra vliegtuigen kunt kopen. Maar ik zal binnenkort eens een leuke game review plaatsen over deze game en dan zal ik meer tekst en uitleg geven.

Nadat we deze game hadden gespeeld was alles zo druk dat we eigenlijk niks meer konden doen tenzij je 2,5 uur in de rij wil staan voor een game. Nu ben ik niet zo'n persoon die graag wacht dus heb ik vooral mee gekeken met anderen en dat scheelde mij dan weer wat frustratie omdat de games waarvoor ik kwam allemaal alleen maar op een console speelbaar waren. De game waar ik het meest nieuwschierig naar was is Assassins Creed 3 en Farcry 3. Helaas hebbn we niet kunnen spelen, maar gelukkig hebben we mee kunnen kijken en zal ook zeker van deze game's een leuk item maken zodra ze te koop zijn.

Wat trouwens ook leuk was, was dat ze van de game Halo 4 de personage van de game rond lieten lopen in een mega vette pak. (zie foto) Dit hadden ze ook gedaan van Assassins Creed 3. (zie foto)









Uiteindelijk zijn we tegen 15.30 naar de stad gegaan want daar was het koopzondag.

We hebben een leuke dag gehad en ik zal eens wat meer laten zien welke games ik leuk vind om te spelen.


Geen opmerkingen: