Pagina's

woensdag 24 oktober 2012

Afvallen: #1 Geen smoesjes meer!

Hallo dames.

Zoals jullie weten ben ik 23 jaar en met een maatje 46/48 wil ik nu toch echt wat afvallen.
Waarom? Nou ik wil heel graag kinderen hebben en ik wil voldoende energie hebben om lekker met mijn toekomstige kinderen te kunnen ravotten en rennen.
Nu is mijn energie gehalte echt heel slecht en dat is niet erg handig als je in de toekomst energieke kinderen wilt☺.

Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik dit artikel al weken voor me uitschuif  en aan pas.
Maar nu moet het er echt een keer van komen.

Als ik op de weegschaal sta, dan krijg ik een enorm slecht humeur. Maar ik kan gelukkig wel zeggen dat ik niet zwaarder word de afgelopen weken en zelfs iets minder zwaar.



Maar nu kreeg ik een paar weken geleden een mail over een leuk boek wat Eet je mooi in 28 dagen heet.
Het is eigenlijk gemaakt om een mooie huid te krijgen. Daarnaast krijg je gemiddeld maar 1700 calorieen per dag binnen. Normaal hoor je als vrouw 2000 calorieen per dag binnen te krijgen en dat word nu verlaagd naar 1700. Met allemaal lekkere en gezonde recepten. Meer over het boek vind je binnenkort op www.natuurlijkanouk.nl


Dus op 1 November 2012 start ik definitief en maak ik gebruik van het Eetje mooi boek.
Waarnschijnlijk maak ik er een combinatie Sonja/Eet je mooi van.

Meer hier meer over in mijn volgende blog over afvallen.

Groetjes Anouk


Geen opmerkingen: