Pagina's

vrijdag 30 augustus 2013

Mijn afval race!

Vorig jaar november woog ik 115.
Ik vond dat het niet langer kon en besloot om mijn eet patroon te veranderen.

Ik 2 jaar geleden (110 kilo)
Hoe ben ik gestart?
Ik had veel stress en daarom ben ik alle stress factoren die ik had, gaan uitschakelen.
Ik had een relatie die al ruim 2 jaar niet goed meer was, dus ik heb mijn relatie beëindigd.
Dit was dan ook mijn grootste stress factor.

Ik ben bij m'n moeder gaan wonen voor een paar maandjes en de kilo's vlogen eraf.
Daar kreeg ik heel anders te eten dan toen m'n ex vriend nog voor mij kookte.
We kregen veel lichte maaltijden, maar ik moet ook zeggen dat ik niet veel at de eerste maanden.
Het is toch een hele besluit om je relatie te beëindigen.


In maart ben ik in m'n nieuwe huisje gaan wonen en moest toen zelf gaan koken en ja wat moet je gaan koken als je helemaal alleen woont? Precies ik wist het ook niet en soms nog steeds niet.
Meestal kook ik een keer per week en dan maak ik meestal een rode kool ovenschotel.
Hier eet ik dan 2 dagen van. Ik eet regelmatig bij vrienden en familie en dat is een stuk gezelliger dan alleen thuis eten.

Dieet?

Een dieet volg ik niet. Ik let op wat ik eet en zorg dat ik meerdere porties per dag eet.
Ik eet ook best regelmatig ongezond, maar dat kan ook prima.
Voorheen als we pizza aten kon ik zo 1,5 pizza op eten, maar nu stop ik bij een halve pizza omdat ik niet meer op kan. Als je let op de hoeveelheid eten wat je dagelijks eet en dan met name de grote van de porties lukt het je vast wel om af te vallen.

Veel zoetigheid en vettigheid eet ik niet meer. Tenminste niet dagelijks.
Dat is ook wel de reden denk ik dat ik veel ben afgevallen.
Want chocolade, snoepjes en koekjes waren niet veilig bij mij. Terwijl er nu al een paar weken een grote zak chips in de kast ligt en nog ergens chocola, maar daar kom ik bijna nooit aan.

Hoeveel ben je dan afgevallen?

1 november begon ik op 115 kilo. Ik weet nog dat ik in die week een bh kocht van Prima Donna en na 3 x keer de bh aan gehad te hebben niet meer paste. Maar na 3,5 maand was ik al 25 kilo kwijt.
Super snel ging dat. inmiddels ben ik 77 kilo en dus bijna 40 kilo afgevallen.
Ik doe er op dit moment niks meer voor maar ik val nog steeds af.
Het zal dan ook niet lang meer duren voor dat ik de 40 kilo aan tik.

Hoe zie je er dan nu uit?


Ik heb de laatste tijd niet heel veel foto's van mezelf maar ik heb er een paar kunnen vinden.

Kijken jullie mee?

Een beetje een vreemde foto, maar hier was ik 25 kilo kwijt...

Deze foto is van twee weken geleden en dus -37 kilo


Wil je meer weten?
Stel je vraag dan hier beneden.

Xxx Anouk




Geen opmerkingen: