Pagina's

maandag 27 augustus 2012

Review: Kruidvat Nail Oil

Mijn nagels zijn voor mij lang een frustratie geweest. Ik knipte mijn nagels altijd kort, want zolang ik ze probeerde lang te laten groeien ging het mis. Elke keer scheurden mijn nagels of je kon de bovenste nagel laag los zien zitten en deze zonder moeite los halen. Dit ging dan door tot ik helemaal geen nagels meer overhield.



Ook waren mijn nagels erg slap. Als ik met mijn vinger mijn nagel in drukte dan deukte mijn nagel helemaal in. Maar ik heb eindelijk de oplossing gevonden. Ik vond nagel olie altijd onzin dus deed ik het niet. Maar nu ben ik toch overstag gegaan en met succes.

Voor ongeveer twee maanden geleden kocht ik de Kruidvat Nail Oil en wat een verschil zeg.
Mijn nagels zijn keihard. Als ik mijn nagels nu moet veilen dan duurt dit ruim 30 minuten voor een flinke beurt. (Ik heb 2 maanden mijn nagels laten groeien zonder dat ik m'n nagels ging veilen of knippen) voorheen was dit hooguit 5 minuten en dat is nog ruim gerekend ook.



De eerste dag dat ik deze nagel olie heb gebruikt, merkte ik al dat mijn nagels iets harder werden.
Vervolgens heb ik 7 dagen achter elkaar dagelijks de olie gebruikt. de week er na nog 3 keer.
Daarna heb ik de olie een paar weken 2 keer per week gebruikt. Nu houdt ik het bij met 1 keer per week smeren.

M'n nagels zijn aanzienlijk verbeterd. Ze scheuren niet meer en zijn gewoon hard. Vandaag ga ik voor het eerst weer nagellak gebruiken, want dit heb ik dus al weken niet meer gedaan.

De nagallak olie is dus verkrijgbaar bij Kruidvat en kost €2,99 Een echte aanrader!




2 opmerkingen:

MakeUp Buzzer zei

Hi Anouk,
I nominated you for the Liebster Award. you can find all the details here:
http://makeupbuzzer.blogspot.nl/2012/09/liebster-award.html

I hope you will enjoy,

xx, Elena

Anoniem zei

Hay je heb heel mooie blog
Heb je nog tips voor mij als beginner.....
Hoor het graag

Liefs hos
Www.beautybloghos.blogspot.nl